Rijkswaterstaat

Een nieuwe aanpak van Rijkswaterstaat

Hoe anders werken leidt tot een nieuwe merkpropositie

Rijkswaterstaat: de organisatie die al sinds 1798 de zorg voor weg en water op zich neemt. Het is een grote organisatie die werkt aan een veilig, leefbaar en bereikbaar nederland. Binnen zo’n grote organisatie wordt met veel verschillende programma’s gewerkt en is de manier van werken in de loop der eeuwen flink veranderd.

Onze aanpak

Rijkswaterstaat had moeite met het overbrengen van de toegevoegde waarde en het onderscheidend vermogen van één van hun nieuwe innovatieprogramma’s. Al snel komen we erachter dat het innovatieprogramma en een nieuwe manier van werken twee losse elementen zijn die door elkaar heen lopen. We besluiten een nieuwe waardepropositie met bijpassende naam, logo en huisstijl te geven aan de manier van werken: Flow Forward.

Propositie & uitstraling

In eerste instantie focussen we ons op de nieuwe waardepropositie met naam, logo en huisstijl die past bij Rijkswaterstaat én het snelle en innovatieve karakter van de nieuwe aanpak.

Campagne & bekendheid

De volgende stap is het vergroten van de bekendheid van de aanpak binnen rijkswaterstaat. Dit doen we middels een slimme campagne, compleet volgens de principes van de nieuwe Flow Forward aanpak: lean, verrassend en gebruikmakend van eigen mensen en middelen.


Ook samenwerken?

Heb je ook een nieuw product, project of concept en kun je wel wat hulp gebruiken met het in de markt zetten hiervan we denken graag met je mee over de waardepropositie, communicatie, uitstraling of wat dan ook. kom langs, mail of bel en maak een afspraak.

Contact