20face

Privacy-proof gezichtsherkenning

Header_20face

Toegang met je gezicht: hoe vermarkt je dat?

Het Enschedese 20face is een scale-up en spin-off van de Universiteit Twente, gespecialiseerd in privacy-proof gezichtsherkenningssoftware. 20face heeft haar eigen algoritme voor gezichtsherkenning en een Personal Data Release Management ‘schil’ waarmee de gebruiker volledig in control is over zijn of haar eigen data. Met de flip of a switch kan de gebruiker aangeven dat hij of zij niet meer herkend wil worden. Hierdoor is de privacy ten alle tijde gewaarborgd.

Onze aanpak

Al in een vroege fase zijn we aangehaakt bij 20face, waardoor we de kans kregen om mede de marktpropositie te ontwikkelen. Hoe we daarmee van start zijn gegaan, lees je hieronder.

In de huidige contactloze wereld is het tijd voor de volgende stap in toegangscontrole.

Laptop_20face

Waardepropositie & merkbelofte

Het geval bij veel verschillende gezichtsherkenning oplossingen is dat iedereen herkend kan worden, ook als iemand daar nooit toestemming voor heeft gegeven. Om onderscheidend te zijn, hebben we daarom de merkbelofte 20face Privacy Proof Biometrics in de markt gezet. Op deze manier onderscheidt 20face zicht van de concurrentie en creëert het merk inmiddels een gevoel van veiligheid en vertrouwen.


Samen sparren?

Wil je ook dat wij meedenken over jouw merkstrategie, tot communicatie, tot marketing? Over hoe jouw merk, product of service in de markt gezet kan worden? Hoe we dat visueel en tekstueel naar buiten brengen? En hoe we jouw merk, product of service onder de aandacht brengen van de doelgroep? Kom langs, mail of bel en maak een afspraak.

Contact