MAZDA 

SOCIAL CONTENT & ACTIVATIE

In een Mazda rijd je nooit alleen. Je bent als mens en machine één. Een gevoel van eenheid, wat Mazda verwoord in Jinba Ittai; ‘The Oneness achieved when car and driver are in perfect harmony’. Wij hebben voor Mazda dit gevoel van eenheid vertaald in social content. Van concept tot uitwerking: alles om ‘mens en machine in perfecte harmonie’ ook op digitaal gebied te laten spreken.

MEER ENGAGEMENT
 

Mazda is op Facebook de gedachtenstem in je hoofd. Dankzij deze stem ervaar je het ultieme rijplezier en voel jij je één met de auto. We creëren en behouden fans, laten de community spreken, bijzondere Mazda ervaringen delen en genieten van wat Mazda hen kan bieden en vice versa. “want alleen als jij je verbonden voelt met je auto wordt rijden leuk.”

 

Om dit te realiseren gebruiken we een mix van content. Deze mix vloeit voort uit het overkoepelende thema: #DriveTogether, verdeeld onder drie pijlers:

verleiden, ervaren, verbinden.

RESULTAAT
 

We maken creaties waar engagement een grote rol speelt. Een persoonlijke tone of voice, maar zelfverzekerd, verrassend en modern. Hiermee geven we Mazda een eigen stem op social. Eén die past bij de waarden, herkenbaarheid en propositie van het merk. Kortom: haal méér uit je Mazda!

 

CONTACT

T: 020 - 238 29 12
E: info@blu-brand.nl

BLU Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam

BLU Enschede

Hengelosestraat 549
7521 AG Enschede